Escola

Notícia destacada

L’horari de secretaria és els dilluns, dimecres, dijous i divendres de 18:00 a 20:00

Formulari confirmació continuitat EMA i/o Altes Noves
En aquest formulari hi pots trobar la documentació a emplenar per donar-se d'alta a l'escola d'atletisme

Preus i horaris curs 2023-2024

Mollerussa30/10/2022.
*Resultats*

TRES PODIS EN EL CATALÀ DE CROS PER EQUIPS DE PROMOCIÓ
Aquest diumenge a la localitat de Mollerussas'ha disputat el Campionat català de cros per equips per totes les categories. En promoció l’Avinent Manresa ha assolit tres podis un en cada graó del calaix dels cinc equips que varem poder puntuar.

En categoria Sub10 masculí l’equip manresà s’ha proclamat campió de Catalunyaamb Jan Manevy, Arnau Manubens Joan Rios i Martí Hernandez els quatre primers atletes en puntuar. Mentrel’equip Sub10 femeníha estat sotscampió amb Núria Ponti, Noa Iftimi, Queralt Graner i Bruna Vallribera les quatre primeres en puntuar.
Tercer al podi ha pujat l’equip Sub12 masculí format per Edu Lopez, Pol Fernandez, Hugo Gallardo i Arnau Piqué els atletes que puntuen,
També han fet classificació per equips les noies Sub12 i les Sub14, que han ocupat la novena i onzena posició respectivament
En categoria
Sub14masculí no han pogut puntuar per una baixa.
A nivell individual tant Jan Manevy com Núria Ponti han estat segons en la categoria Sub10. Un total de 31 atletes van defensar els colors del club, fent equip.

CrosEquipS10

relleusSub12

Tots els resultats dels manresans:

Continuar llegint

Campionat de Catalunya de Relleus

Tarragona, 09/04/2022 *Resultats*

VUIT PODIS PER L’AVINENT MANRESA EN ELS CATALANS DE RELLEUS

Aquest dissabte s'ha disputat el Campionat de Catalunya de relleus de promoció a Tarragona, on l'Avinent Manresa ha aconseguit pujar al podi 8 dels 12 equips participants. Amb 2 primers llocs, 3 segons i 3 tercers. Alhora aconsegueix tenir 10 equips entre els 8 primers classificats. On la rivalitat de la competició ha fet batre un rècord manresà, i en altres dos ha faltat molt poc.

RelleusFinalSub16FCampiones de Catalunya, l’equip sub16 femení del relleu de 4x100 amb un temps de 50.33. Les mateixes atletes han disputat la final de 4x300 que han lluitat fins al final per la victòria arribant en segon lloc amb un temps de 2:52.45 que és nou rècord de Manresa millorant l’anterior plusmarca que datava del 2010 en dos segons i mig, les protagonistes han estat Carla Rovira, Marta Escalera, Jenay Hernández i Queralt Vallbona.

RelleusFinalSub10FEl relleu 4x60 sub10 femení ha estat també campió de Catalunya
amb un temps de 38.96 millorant molt el temps assolit en semifinals,
relleu format per Èlia Garcia, Noa Iftimi, Lara Pesoa i Núria Ponti.

RelleusFinalSub14MF

Dobles medallistes pels atletes sub14 que han aconseguit el sots-campionat en la cursa de 4x80, mentre en el relleu de 4x200 la lluita pel primer lloc es va posar molt difícil aconseguint ser tercers amb un excel·lent temps de 1:47.33,  amb la participació en tots dos relleus de Dumitri Croitor, Biel Camps, Marc Cervera I Pol Cirujeda.En sub14 femení les components del 4x80 no han pogut passar a la final per
centèsimes tot i fer un bon temps de 42.96, a la final de 4x200 han estat sots-campiones amb un temps de 1:52.35, relleus formats per Montse Fresnillo, Vinyet Pujol, Maria Padilla i Abril Vallbona.

RelleusFinalSub12MF

En categoria sub12 els relleus de 4x60 masculí com femení han aconseguit pujar al podi en tercer lloc. Les noies Queralt Garcia, Jana Manubens, Júlia Planas i Paula Vargas han estat terceres amb un temps de 35.23, mentre els nois Arnau Delgado, Pol Fernández, Arnau Leonarte i Àlex Mora tercers al fer un temps de 35.25.

Entre les 8 primeres posicions trobem en 6è lloc al 4x60 Sub10 masculí, i el també 6è lloc del 3x600 Sub12 masculí. Per acabar mencionar que el relleu Sub16 masculí de 4x100 no va poder superar la seva semifinal.

Els resultats de tots els relleus manresans participants en la final de relleus.

Continuar llegint

Rànquings i Rècords